sudeasko cem beye bende gitmek istedim ama hiç olumlu şeyler okumadım burda iyi bir doktordu evet biliyorum eltimde onda doğum yapmıştı ama demek ki değişebiliyorlar, ayrıca hastane donanımsızmış yani duş bile yok yazıldı burada o yüzden vazgeçtim ben