Hanımlar giden ve memnun olan var mı
Aybarsalt1 benim güncel doktorum kendisi memnunum
Aybarsalt1 sezeryan dikişi çok iyi diye biliyorum
Aybarsalt1 Şehruz hanım 33 sene önce anneme benim ilk kalp atışımı dinletmiş ♥️
pnar4 siz ne zamandır gidiyorsunuz doğumunuz ne zaman
Aybarsalt1 mayıs doğumun güncel doktorum kendisi
pnar4 fiyatlar nedir bilginiz var mı
pnar4 memnun musunuz? Soğuk olduğunu falan söyleyenler oluyordu da