queenofrose Kızlar aklımda bi soru var. Burası sormak için çok müsait. Ben uzun, ince bir kadınım. İlk kızımda uzun ve zayıf doğdu. Bu hamileliğim içinde doktor bebeğin zayıf olacağını söylüyor. Merak ediyorum zayıf olup tombul bebek doğuran var mı?
gunesimekardes queenofrose tombul dogurunca ne olacak ki? Gerek yok boyle seylere takilmaya. Ay bir de ince uzunum demissin senin yerinde olmak isteyen ne kadar kadin var. Ruya gibi 😊🙏 Saglikla kavusun insallah
nasminan queenofrose tombul doğurunca ne oluyor tam olarak ? Ekstra ödül falan mı veriliyor ? Bilmediğimden soruyorum .
123yenianneee queenofrose ben zayıf doğmuşum yani 2 kilo doğmuşum 2-3 senedir kilo aldım biraz ama eşim 5,5 kilo doğmuş bebeğimde iri bebek ve ben bunun genetik olduğunu düşünüyorum eşim tarafından olduğunu yani
queenofrose Es07 yo tabiki. Büyütürüz inş. Sadece merak ediyorum zayıf olup kilolu bebeği olan var mı diye
queenofrose gunesimekardes dgngr nasminan Arkadaşlar benmm kiloyla bir problemim yok. Kuzenim hemşire. Dedıkı; leğen kemiği, kaburga, karın büyüye bileceği yer belli zaten. Çok aşırı kilolu bi bebek oluşması çok zor. O yüzden küçük olur elbette dedi. Bi mantıklı geldi. Çünkü karın çevresi geriden geliyor bebeğin. Bu yüzden kamuoyu yoklaması yapıyorum 😄 sakin olun bi. vajinamdam 6 kilo bebek çıkartmak istemiyorum elbette
Es07 nasminan doğum zorlaşıyor bana göre 🥺 Normal aralıklarda olsun benimki inşallah 2500 kg ile 4 kg arası normal kabul ediliyor ama Normal doğumda büyük çocuk zor olur bence
123yenianneee nasminan illa tombul doğsun dememiş farkındaysan genelleme yaparak soru sormuş ama sizde bunu anlayacak kapasitede var mı orası tartışılır😘
Alya05 123yenianneee kız yanlış olmasın nasıl 5,5 kg olarak doğmuş eşin :) kaynanan hamileyken ne yemiş bizede söylesin 😆
Alya05 queenofrose haha bu ben zayıf ve uzun boyluyum gebelikte kilo almam çocuklarımda tombul doğmaz , kilo alsınLr diye çok şeyde yiyorum ama yok olmuyor 3 kiloya asla ulaşmıyoruz hahah Kızım 2.500 doğdu Kızım 800 gram doğdu haha 26 haftalık doğmuştu Kızım şuna 18 günlük oda 2.800 doğdu
queenofrose Alya05 eğer yapı olarak bize benzemişlerse de zayıf doğa bilirler. Böyle bi ihtimalde olabilir 😁
gnldnmzz 170 boy 49 kg hamile kaldım 29. haftada 32-33 hafta uyumlu ve 2 kg idi. Kendimden böyle bir performans beklemiyordum ama eşim kilolu doğmuş bizim bebiş kaç olur belli olmaz tabii. Doktorum tombul bir bebek diyor bu yüzden 40 ı beklemeyebilirmiş mesela.. bence de pek iyi bir şey değil doğum zorlaşıyor
bebisleben queenofrose ben de zayıf kişilerin yedikleri bebeğe yarıyor iyi kiloda doğuyor kilolu kişilerinde yedikleri kendine yarıyor ortalama doğuruyorlar diye duymuştum hangisi gerçek bilmiyorum 😂