Yank canım kilosuna kadar tıpatıp aynı durumu yaşadım seninle benimkinin de baş 3 hafta ilerideydi özellikle son kontrollerimde, ben de canımı sıkıyodum ama doktorlar hiçbir şey yokmuş gibi davranıyordu. en son dedim kafa çapı 10 cm üstü olursa ne oluyo diye doktor bebek zaten kanala inmiyor dedi. sonra işte başka bir doktora gittim profesördü o da kafası için bir şey demedi çatı muayenesinde asıl belli olur dedi, ama beni biraz sezaryene yönlendirdi ben de açıkçası riske atmak istemedim. sonra 38+3e gün verildi 38+1de kontrolüm vardı baya sancım çıkmıştı ama ben hissetmiyodum doktor 38+4ü beklemezmiş dedi. doğumun olduğu 38+3 sabahında hafif hafif sancı hissetmeye başlamıştım sezaryen oldum çocuk sezaryenle bile zor doğdu. bunu bizzat doktorum söyledi zaten normalle doğmazmış dedi kafası kanala hiç girmemiş yakın bile değildi dedi. şimdi sezaryen zor oluyo baya ama kötü ve yırtıklı bi doğum yaşamaktansa sezaryen çok daha iyidir. bence doktorun da öneriyorsa sezaryen daha kolay olabilir. bir de benim çocuğumun kafa çapı 36ydı normali 34-35 oluyomuş