Yazacağım şey öneri ve birazda şikayet.. Uzman asistan girişinin sağ altta olası hiç kullanışlı değil sürekli elim değiyor. Kullanan var mı bilmiyorum ama yapay zeka tabanlı olduğu için bi artısı yok ChatGPT ye de yazıyorum zaten soracağım konuşacağım şeyleri bu konuda güncelleme olursa çok daha iyi olur bence