minikmucizem26 ben 7. Haftamda 20 saatlik bir yola gitmek zorunda kaldım kendi aracımızla olmasına rağmen araç doluydu biri ufak oğlum en fazla yarım saatlik bir kere mola verip hep devam ettik konaklamadan ertesi günü doktora gittim ultrasonda hafif kanama gördü ama gelen birşey yoktu Progestan kulllandım beş gün sonra tekrar aynı yolu geri yaptım bu sefer konaklayarak araç boştu hemen yine ertesi gün doktora gittim hiç birşey olmadığını kanama vs olmadığını ilacı iki gün daha kullanıp bırakmam gerektiğini söyledi. Gerçi ben yola çıkmadsn bir gece önce bütün evi komple sil süpür yaptım detaylı çok yoruldum ve ağrım o zaman oldu belki de sebep yolculuk değil benim yaptığım işti bilmiyorum. Veya bu yolculuktan bir hafta önce yine yola gitmiştim ve çok stresli zamanlar geçirmiştim. Doktorunuz sakınca görmüyorsa yapabilirsiniz ama yine de dikkatli olun. Biz atlattık çok şükür