Meral_63 Kızlar bebeğimin gazı var karnı sert bide kakasını dünden beri yapamadı ağlıyor kıpkırmızı oluyor ikina ikinia sizce ne yapim ne iyi gelir Allah rızası için yazin kafayı yiyecem ağlıyorum 🥹
Sedef21 Meral_63 eczaneden gaz için ilaç alabilirsiniz bir de sürekli karnına yağlar ile masaj yapın genelde onuncu günden sonra bebeklerde gaz sıkıntısı başlar
Nazlimom Meral_63 gaz ilacı ve bağırsak düzenleyici yani probiyotik kullanmanız lazım bizimkide 5,5 ay sürmüştü