Selam kızlar ben geçen sene buralardaydım oğlum için
Oğlum şimdi 1 yaşında olacak inşallah kızım da 6 olacak ama bir beklenmedik gelişme oldu bir Bebiş daha geliyor sanırım ben Aralık ayında anlamsızca erken gelen regli yaşadım Aralık 22 de başladı ve hala kanama oluyor şüphelenip test yaptım ve baya kırmızı çizgi çıktı hemde 3 test İngiltere’de yaşadığım için mahalle doktoruna gittim ve onlar da test yaptı kaset testte silik çıktı düşüyor olabilir dediler bişey yamadılar ve ben bugğj tekrar test yaptım yime bariz belli çıktı hatta eklerim fotoğrafları anlam veremiyorum ve korkuyorum çok zor benim için ağrım ge kanamam da var