deletedmom43191 zeynep_57 içmedim icmem ideal diye sayi olamaz sigaranın 1 tanesi bile gebelikte zararlı
ylnydgd zeynep_57 ideal olanı tabi ki içmemek ama ben başaramadım maalesef. 5i geçmesin dedi doktor ama son zamanlarda o da geçmeye başladı artık 33. Haftadayım. Başarabilirseniz bırakın ama bırakmazsanız da 3-5i geçmesin
Perim2 zeynep_57 ilk gebeliğimde biraz cahilsem tek tük içerdim ikincide hiç içmedim nerdeyse malsef bebişimi kaybettim iyiki içmemeişim kendimi hep suçlardım bence bebeğe çok zararı var eğer yine kalırsam içmem asla
Baloglus 2 3 günde 1 tane en fazlası günde 1 tane oluyor. İçmemek en güzeli ama tamamen kesemedim. İlk bebeğimde içmedim bırakmıştım.