Nisannurr Aşılamanın 11.gününe kadar göğüs hassasiyetim vardı şuan 13.gündeyim hiç hassasiyet kalmadı üstelik duphason kullandığım halde hassasiyet yok. Benim gibi olup pozitif sonuç alan oldu mu
Papatyam02 Bır gun gecmıs kan testı verdınmı bnmde bugun 11. Gun ılk gunle bırlıkte hassasıyet devam edıyor ama asırı deıl arada kasık agrısı falanda var test gunume daha ¾ gun var