Kızlar nerdeyse 2 saattir adet sancısı gibi bir ağrım var, ilk defa yaşıyorum böyle uzun süre. Daha önceleri de hafif hafif oluyordu da bu kadar yoğun olmuyordu. Bel ağrısı ve adet sancısı tam duşta aldım geçmedi. Bir an geçiyor gibi oluyor tekrar geliyor. Sizce doğum belirtisi midir?