gullina Arkadaşlar 10 Mart dedi doktor doğum için bı aksilik olmazsa battaniyeyi çok kalın mi koymaliyim doğum çantasına battaniye konusunda kafam karıştı biraz yardım eder misiniz
doimom gullina benimde mart sonu bir kalın birde penye battaniye koyarım diye düşündüm ama tecrübeli anneler yazsın🫠🫠🙏🏻
ArelinAnnesi1 gullina Yaşadığınız şehire bağlı aslında bi orta kalınlıkta bide kalın yanınızda bulunsun Ben ocakta doğum yaptım Adana da ama hava soğuk diye hastanede orta kalınlıkta kullandım çıkarken kalına sardım
doimom NEHIR15555 teşekkürler hastane çıkışında bir adet battaniyesi var zaten ekstra iki tane daha kalın ve orta kalınlıkta alsam yeterlidir sanırım