sevglcskn Yarın kalp atışını duymak için doktora gidecem geçmiş dönemde 2 kürtajım olduğu için korkuyorum 🫣😔 Dua eder misiniz nolur sağlıkla kalp atışını duyabileyim 🌸
2Mom_ sevglcskn inşallah her şey yolundadır ve yarın kalp atışlarını sağlıkla duyarsınız bebişinizin🥰 kaç hafta kaç günlük oluyorsunuz yarın bende gitmedim henüz kalp atışları için
kubra_nal sevglcskn inşallah rabbim yüzünü güldürüp kucağını doldurtsun 🤲 yarın bizimde ilk kontrolümüz var ikinci gebelik ama hala aynı heyecan ve endişe keseyi görmek için gideceğiz bakalım
dgngr sevglcskn korkma. Benim teyzemin gelini de 2 kez kürtaj, 1 kez ölü doğum yaptı 3 çocuğu var. Kuzenim ölü doğum yaptı, 2 kızı var. Annem de 2 kez düşük yapmış 2 kızı var. İnşallah sağlıklı şekilde kucağına alırsın bebişinizi
sevglcskn penbe_karisi duydumm çok şükür 🫣🌸 biraz yavaş yavaş atıyormuş ama normal olabilirmiş bir hafta sonra tekrar gidecem 🌸🥰
Mimu sevglcskn Çok şükür kaç haftadasın ? Benim 6+1 yarın kalp atışı duymaya gideceğim .. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️❤️🙏😍👶
zfrnemos sevglcskn kac haftalıksınız normal tabıkıde daha mınnacık 🥰🌸 ınsallah saglıcakla kucagınıca alırsınız
sevglcskn Çok teşekkür ederim hepinize Rabbim hepimize isteyen herkese sağlıkla sihhatle nasip etsin inşallah ❤️ 7+2 bugün
sevglcskn Aslında devlet hastanelerinin ultrasonu çok verimli değil ya doktorum bebeği odaklayıp hareket etme dedikçe istemsiz bacaklarim titredi 🤣 o yüzden de verimli duymamış olabiliriz 🤣