iko1 Kızlar mamak devlette doğum yapan varmi nasıl acaba ebeler doktorlarin tavri nasil refaktci olaraka eş kalabiliyormu odalar tek kisilik mi aynı şekilde tip fakültesinde doğum yapanlar yorum yapabilir mi
momyy280_ iko1 6 yıl önce kız kardeşim Cebeci tıp fakültesinde doğum yaptı şu an nasıldır bilmiyorum ama odaları iki kişilikti refakatçi için sandalye vardı sadece şartları çok iyi değildi