selenhuseyin Merhaba kızlar esimle ikimizin kanı A Rh+, eşiyle aynı kana sahip olupta sağlıklı gebelik geçiren var mı? Aklıma çok takıldı bu durum ya
tugbaustuntas selenhuseyin canım benim kan grubum negatif eşimin ki pozitif böyle durumlarda sadece kan uyuşmazlığı oluyor yani baba negatif anne pozitif olsada sorun olmaz anne negatifse sorun onda da 28. Haftada iğne vurdular bir sıkıntı olmuyor yani olsa bile
selenhuseyin -Papatya33 İnan kanla ile ilgili hiç bi bilgim yok anlamam hiç o şeylerden şuan rahatladım
-Papatya33 selenhuseyin aynı grupta da sorun olmaz. Korkmayın. Eğer olsa bile iğneleri var 28. Haftada yapılıyor . Çocuk doğduktan sonra anneden olmamışsa negatifligi . Anne tekrar iğne oluyor
busraggyy Kan uyuşmazlığı Anne Baba negatif ve pozitif olursa ortaya çıkıyormuş canım bende merak edip araştırmıştım ama iyice içinin rahat etmesi için doktoruna danışabilirsin
minnosss58 selenhuseyin genelde ilk çocukta sorun olmuyor da ikinci çocukta oluyormuş öyle söyleniyor. Bizde de kan uyuşmazlığı var 28. Haftamda iğne olacağım
tugbaustuntas selenhuseyin ilk çocukta olmuyormuşda ikincide erken doğum riski vs olabiliyormuş herhangi bir kanama olduğunda iğneyi vuruyorlar ayriyeten 28. Haftada da vuruyorlar benim ilk gebeliğim gayet iyiyiz çok şükür iğneyi vurulunca bi sıkıntı yaratmiyormus zaten
nuriyegcl Anne negatif baba pozitif kan grubuysa oluyor uyuşmazlık ilk bebekte problem olmuyor ama 2. De mutlaka iğne yapılması gerekiyor sizde herhangi bir uyuşmazlık yok iciniz rahat olsun 🥰🌸
tugbaustuntas selenhuseyin sizde yok evet olması için senin kan grubunun negatif eşinin pozitif olması lazım
selenhuseyin Almirolie tugbaustuntas Allah size bagışlasın , Bende 23 gün önce düşük yaptim bi an düşündüm bundan kaynaklı mı acaba diye de şükür kan uyuşmazlığı yokmuş