Merhaba ben tüp bebek tedavisi ile ilk transferimde hamile kaldım ilk gebeliğim 9+1 haftalık olduk. İlk olarak 5 haftalık kanamalarım oldu. 3 haftadır kesilmişti kanamalar dün kanama ile hastaneye yattım 3-4 saat sürdü kanama sonra kesildi. Bebeğim çok şükür iyi dedi doktor ama çok tedirginim hala. Aranızda böyle şeyler yaşayan var mı desteğe ihtiyacım var