İlki başka merkezde orta kalite embriyolardı, ikinci denememde en iyi kalite embriyo, rahme çizik, gebelik serumu, piezzo, histeroskopi yapıldı yine olumsuz. 1 tane doğal gebelik vardı kimyasal oldu. Siz neler yaşadınız Allah aşkına bana bir yol gösterin🙏🏻🥹