Kızlar bugün regl oldum, ağustostan beri deniyoruz eylülde bi kimyasal oldu bir daha da olmadı. Doktor pcos dedi AMH değerim 5,6 çıkmıştı bu ay inofolic combi hp kullanmaya başlamıştım. Umudum yüksekti ama yine olmadı. Böyle olunca da insan neden olmadı olmuyor diyor 🥹 Sizlerin süreci nasıl gidiyorr