secennagihan Prensin_annesii Benim bat 30 du test yapmıştım ama negatif çıktı sonrasında spiral vardı bende onu çıkarttırdım tekrar gebelik düşündüğüm için doktora sordum gebelik olabilir mi diye olamaz dedi spiralin yerindeymiş kaymamış kayarsa öyle olur dedi kan testi yapmadı ama çıkarttırmadan 2 gün önce kaşık bel ağrım vardı dünde şiddetli bi baş dönmesi yaşadım hala daha da regl olmadım acaba diyede düşünüyor insan tekrar test yapsam mı acaba elimdede erken gebelik yok kaset test var varsa çıkar mı acaba sonuç
Prensin_annesii secennagihan varsa çıkar canım adetin 5 gün geçmiş testin yaptıktan sonra sonucu buraya yazar mısın hakkında hayırlısı 🌸
yaseminkarakus0728 Prensin_annesii bu ay klomen kullandım ve 23 Aralık’ta çatlatma iğnesi vuruldum 7 ocakta kan vericem ama hiç belirtim yok
Prensin_annesii yaseminkarakus0728 hiç belli olmaz canım belirti olmadan da hamile kalanlar var inşallah hamilesindir 🌸
Prensin_annesii duyqq çok hafif dokununca göğsüm ağrıyor onun dışında belirti sıfır adetime 2 gün var 🫠
yaseminkarakus0728 Prensin_annesii kızıma hamileyken 5. Haftada başlamıştı belirtilerin bakalım beklemedeyim
mrvrm Prensin_annesii benim de öyle. Bir de bugün 3.gündür regl olacak gibi ağrım var. Ama sökülemedim. Bat yarın. İnşallah gebelik belirtisidir 🥰 göğüs ağrısı regl öncesi de oluyor bende
secennagihan Prensin_annesii sağol canım ama hala neden adet olmadım bilmiyorum kasıklarımda ağrıda var
secennagihan Prensin_annesii bugün testi yeniledim canım çok silik bi öizgi gördüm olabilir mi acaba ya
esskacan Kızlar bat 5. Sadece gögüs hassasiyetm var bugün sabah test yaptım gölge var gibi ama eminde değilim. Bugün açık kahve akıntım oldu bikere bidaha gelmedi. Olsaydı bugün testte çıkması gerekmezmiydi
ebrudilli80gmailcom Bu gün regil olmam gerekiyordu olmadım spiral taktırmıştım 12 aralıkta çıkarttırdım belirtiletim yok
mrvrm Prensin_annesii dayanamayıp kan verdim ya. Paramı çöpe atmış gibi hissediyorum 🤣 inşallah pozitif çıkar
Ftmn123- Prensin_annesii Bende bugün awoks erken gebelik testi yaptım da ilki negatifdi 2. si ise 1 saat 30 dakika sonra yaptımda oda silik pozitif çıktı valla acaba olabilir mi?