Merhaba arkadaşlar kayseri şehir hastanesinde doğum yapan varmı? Refakatçim olmadığı için yanımda eşimin olmasını istiyorum tek kişilik odada yanımda eşimin olmasını izin verirlermi özel hastanede fiyatlar baya uçuk olduğu için orda yapmam mümkün değil bilgisi olan yazabilirmi;)