selna benim adete gore 6+6.haftadayim. Ilk hamileligimde clexane kullaniyordum. Bu hamileligimde de doktor clexane kullanmami onerdi. 3 gun kullandim ilk iki gun kahve akintim bashladi. Dun artik kip kirmizi oldu ve cok korktum. Hemen aradim (tatilde oldugumuz icin ben de doktorum da sehir disindayiz) progesteron igne ve kani sulandirmayi durduracak igne dedi ve hemen yaptim. Dun aksam kanin rengi kahveye donmeye baslamisti sabah da uyaninca bir sey yoktu. Biraz ayak ustunde durdum ve yine kirmiziya benzer akintim basladi. Su an ayaqimi biraz yuksekde tutarak uzaniyorum. Bakalim insallah clexane yuzunden olur ve akintim durur. Benim akintim sadece peceteye silince geliyor, ic camasirmda gorunmuyor. Ancak cok uzgunum. Bir sey olmasin insallah. Sizin doktorunuz pembe akintiyi neden onemsemiyor ?