st23 Benim son adet tarihim 21 kasım aralık 24 29 da kan verdim sonuç 2 ama hala adet olmadım ovulasyon testi yaptım normalde yumurtlamadan önceki gün gibi çıktı sizce neden kendi doktoruma randevum ayın 16 da
st23 ayse988 bende gebelik yok zaten şuan varsa da bilmiyorum 29 da negatif sonuç aldım normalde yumurtlamadan önceki gün böyleydi bu ay yapmadım önceki aylarda yapmıştım şimdi merak ettim sonuç böyle
ozlemyilmaz60 Canım zaten vücudumuzda her zaman LH hormonu vardır yani bundan daha birtık koyu çıksa bile o bile normal eğer belki iki çift çizgi çok koyu olursa bir ihtimal düşünülebilir yani bu çok normal bir durum
st23 ozlemyilmaz60 merak ettiğim niye yükseldi yoksa niye adet olmuyorum ağrım sızım da yok sadece göğüs ağrım var
st23 Döngümün 42. Gününde gecikmenin 12. Gününde adetim başladı az önce neden olmuyor olmayacak mı artık yoruldum