dilankozan en güzeli. Ben 6 haftalıkken ogrenmistim. Kese vardı bebek yoktu. 4-5 kilo almıştım bile. Kilo vermeye çalıştığım bir dönemdi. Hatta niye veremiyorum niye aliyorum diye kafaya takmıştım.calistigim dönemde hızlı aldım, izne ayrildigimda ve yaz tatilinde az almıştım kiloyu. 72′yle basladim. Sanırım 90la kapatacağım bu gebeliği 😅