biryolculuk Kitappsever_1 yaa çok geçmiş olsun, bende de gebelik kolestazi var, doktor 37 haftayı geçmemelisin dedi, siz kaçıncı haftada doğum yapıyorsunuz ?
Kitappsever_1 biryolculuk ilki 35+4 oldu suyum geldi tansiyon yükseldi bide şuan 32 haftalıgm 10 gündür fln başladı kaşıntı şuan hastanedeym ilaca başladılar banada 36 37 dediler tabi o zmna kadar beklerse sancılarım var çünkü
Shrrr21 Kitappsever_1 çok geçmiş olsun bende tansiyon ilacı kullanıyorum başından beri inşallah biraz daha dayanırsınız
Karamelazey Denizaydin06 benimde şuan da 34+2 dün sancım çıktığı için yatışım yapıldı iki doz da ciğer geliştirici vuruldu. Doğum olursa yoğun bakıma girmeme ihtimali var mıdır ki?
biryolculuk Kitappsever_1 gebelik kolestazi ndan dolayı mı hastanedesiniz ? Ve doğum için gün aldınız mı
kusmm biryolculuk amin canım hepimizin. Kızım da 950 gram doğdu 34 haftada o bir ay kaldı şimdi 1 buçuk yaşındna oda çok iyi çok Şükür. Pramatüre doğan bebekler daha güçlü oluyorlar
nrlily Shrrr21 21 gün oldu bugün. 3 5 güne çıkacağını söyledi doktor bakalım hala beklemedeyim bende 🥲
Shrrr21 nrlily inşallah Bugün yarın gelin alın diye telefon alırsınız bebişiniz en güzel şekilde çıksın inşallah sağlıkla