Negatif bir şey hissetmediğiniz müddetçe yüzüstü hariç her şekilde yatılabilir. Kan gitmemesi durumunu vs hissedersiniz. Tansiyonunuz düşebilir mesela. Sırtüstü bel ağrıtır diye önerilmiyor ama beliniz ağrımıyorsa öyle de yatabilirsiniz. Vücudunuzu dinlediğiniz müddetçe rahat hissettiğiniz şekilde yatın bence.