mrvrm pinkpuella benim önceki aylarda adetten farklı belirtilerim çok oldu. O yüzden belirtilerden yola çıkamıyorum
mrvrm Byn1998 sabah ıslakken daha rahat görünüyordu. Şimdi çok zorlayınca ancak görüyorum. Kurudu diye sanırım. İlk 15 dk gerçektir dimi ya. İnşallah vardır. Yoruldum kaç aydır
pinkpuella mrvrm yani var gibi ama ilk 5 dkda çıkması gerekiyor sanırım 15 dk için bilemedim inşallah vardır 🤲🏼
mrvrm Byn1998 bugün yapmadım. Yarın da yapmicam sanırım. Söz verdim kendime 😄 yarın akşama kadar regl olmazsam özelde kan veririm
Byn1998 mrvrm regl zamanın geldiyse bekle tabi ben kan verip bakcam çıkarsa emin olcam sigarayı bırakıyorum çünki
mrvrm Byn1998 bat 4ü aslında. Ama çatlatma iğnesi vuralı 15 gün oldu ve dünden ağrılarım başlayınca söküldüm sökülecem gibi. Dedim belki 4ü değildir