cccansu01 Birkaç gündür testlerde silik çizgi çıkıyordu. Dünde yaptım bu şekilde çıkmıştı. Bugün adet oldum. Çok üzgünüm.
Busranur_mnts cccansu01 geçmiş olsun kan vermiş miydin kimyasal da olmuş olabilir buna en iyi marka diyorlar ben kullanmadım ama bilmiyorum
momof3 cccansu01 aynı seyi bana da yaptı nasıl bu kadar savunabiliyorlar anlamıyorum.Defalarca çok net yalancı pozitif gördüm bu markada para tuzağı maalesef.
buse76 cccansu01 canım belki de yerleşme filandır takip et bu test genelde yalancı vermiyor diye biliyorum diğer testlerde de Silik varsa hamile olabilirsin hamile olunca da kanama yaşayan bir çok gebe var
coolmom1 Markayı ben de güvenilir diye biliyorum ama erken gebelik testlerinde her zaman yanılma payını göz önünde bulundurmak gerekiyor. Rabbim yakın zamanda kavuştursun inşallah üzme kendini hayırlı zamanda gelsin
Tortilla cccansu01 kimyasal canım yalancı pozitif degıl beta yukselıyor ama gebelık saglıksız oldugu ıcn vucut atıyor
gizemseker cccansu01 internetten mi aldınız testi? ne kadar doğru düşünüyorum bilmiyorum ama ben internetten alınan testlerin orijinal olduğunu düşünmüyorum. Eczaneden almakta fayda var
purpoles cccansu01 benim bu şekilde olduğunda değerim 6ydı. Çok düşük betayı algılıyor yada gerçekten hatalı bir test çünkü kutusunda 10 değer ve üstünü algılar yazıyor