Esnsntrk 29 aralık da beta ( 22.9 ) 31 aralıkta beta ( 51.1 ) Sizce artış iyi mi kızlar. Daha önce düşük yaptım 2 kere. Korkuyorum o yüzden 😭
DamlaAcar0701 Esnsntrk yarin bi daha baktır çünkü genel olarak ilk testten 2 kata yakın fazla çıkması gerekiyor