Deletedmom325 ben sağlık calisaniyim tam 24.hftada dr nuzdan gebeligin haftasına dair yazınızı aldığınızda sizi zaten nobet calistiramazlar ama dr nuz erken doğum riski vardır nöbet tutması uygun değildir yazısı yazdığında o andan itibaren nöbetten ayrılıp mesaiye gecebilirsiniz yani daha erken bu şekilde geçebilirsiniz