Kızlar bugün tam 19 haftalık olduk. Geçen hafta karnımın altında pıt pıt sanki böyle Mısır patlıyormuş gibi bir şeyler hissetmeye başladım 🙈 sanırım bebeğin hareketleri bunlar. Yanlız göbeğimin altında tuvaletim geldiğinde bir sertleşme hissediyorum sanki tuvaletim oraya doluyormuş gibi değişik. Sizce neden olabilir? Bebeğin hareketlerini ne zaman karnımda hissederim acaba?