anonimssss yaşamadım ama bu ay ben de böyle bir şey yaşadım. Ben iğne+aşılama olmuştum ayın başında ilkti benim için ikisi de. Sonra tam regl günümde hasta oldum ve 6 gün süren adetim iki günde bitti. İlk gün söküldüm. Üçüncü gün artık iyice bitmişti rengi kahverengi olmuştu ve peçeteye sildikçe geliyordu. O gün de doktor randevum vardı ve karından baktı yumurtaların güzel dedi. 4.gün temizlendim diyebilirim. Sonra 7 gün şeffaf uzayan akıntım oldu. Şimdi adetim 15 şubat görünüyor takvime göre. Bende bekliyorum bakalım. İnşallah hayırlı sonuçlar alırsınız