searain merhaba geçen ay yumurtlama göremedğim için bu ay adetimin 5.gününde kadın doğuma gittim vajinal ultrasonda solda 3mm çapında folikül kistimin oldğunu söyledi. o ay soldan yumurtladığımı düşünüyorum o yüzden yumurtlamayı baskılamış olabilir ayrıca hormon testi yaptırdım benim için yorumlar mısınız lütfen bir de adetim herzamankinden biraz daha uzun sürdü kist atılıyor olabilir mi? cevaplarsanız çok sevinirim kızlar https://hizliresim.com/qkdk4mc
powerpuffgirlss searain evet hormonlar duzelebiliyor ama canini sikma ilac tedavisine falan baslatir belki gerekli gorurse
Tortilla searain aslan pençesi iç bütün hormonları düzenliyor. Sabah aksam yemeklerden bir saat sonra. Hamıle kalmanda kolaylasır
searain kumsalanne bugün gittim hiç bir şey vermedi tek bir testle değerlendiremeyiz bir çok etken değerde oynama yaratmış olabilir dedi 40 gün sonra yine gel dedi ama inş o zamana kadar hamile kalırsam gerek kalmaz
busraggyy Prolaktin biraz yüksek çıkmış ama onun için ilaç vermiyor doktorlar benimde yüksekti gebelikten önce
busraggyy searain benim zor oldu biraz pcos vardı kist ile hamile kalmışım hatta Rabbim inşallah size en kısa zamanda güzel haberler aldırır 🥰
searain Esma006 yaşım genç, hemde ultrason kontrolü yaptı folikül sayım normal gördüyse yumurtalık rezervinden şüphelenmemiş olabilir ama bir sonraki gidişimde hatırlatırım teşekkür ederim💜