Meriikoo kestirmek disinda hicbir seyin ise yaradigini dusunmuyorum ,ilk kizimin saclarini kesmeye kiyamadim ilk kesimini 4 yasinda yaptik dusun 4 yasina kadar ince tel gibi anca belinin ortasina gelmisti toplasam bir tutamdi anca , birkac kesim yaotiktan sonra gurlesti biraz daha iyi suan ama kizkardesinin sac dokusu da onunki gibi renkleri filan da benziyor onunkini daha bebekken 3 kez filan kazittik evet sacinin yapisi degisti suan dalgali bir saci var ama suan 2 yasinda 5,5 yasinda yasindaki ablasinin sacindan cok saci var . Ben de inanmiyordum kesim muhabbetine ne alakasi var diyordum ama kestikce sacin yapisi gucleniyor o ciliz tiftik sac yapisi gidiyor .