Birrrcan Batm normalde dün veya bugün 2 gün önce sabah iki tane farklı markalar dan test yaptım ikiside ilk üç dk içinde pozitif gösterdi bu sabah uyandım lavabo ya giderken kahverengi lekelenme gördüm çok azdı peceteye geldi çok hafif 3 saat geçti hala görünürde bir şey yok kimyasal mı acaba yerleşme mi yoksa adet mı olacam 😑 7 ay önce düşük yaptım çok korkuyorum çokta sevinmiştim hamileyim diye Bunlarda testlerim
Aydan95 Birrrcan kan vermelisiniz, kesinlesmesi icin. Bende yerlesme kanamasi yasadim ama reglimi bekledim 1 hafta sonra test yaptim. Siz sonradan yaptiniz mi
Aylin_1721 Birrrcan bence hamilesiniz hayırlısı olsun inşallah tutunmadır o kan Verip takip edin isterseniz
Busranur_mnts Birrrcan iki farklı teste de çıkmış havalar açılana kadar bekleyin mecbur leke artarsa kanamaya dönerse malesef kimyasal olmuş olabilir ama 1 2 seferlik olursa yerleşme de olabilir çok ayakta kalmayın dikkst edin inşallah sağlıklı gebeliktir
Birrrcan Aydan95 şu an bulunduğum şehirde çok yoğun kar yağışı var 2-3 gündür dışarıya adım atamıyorum eşim görevi gereği şehir dışında ben gurbetteyim ailem yanımda değil hani gidip kan da veremiyorum test bile alamıyorum bir tane çocuğum var buhavada çıkarmak istemiyorum o yüzden mecburen beklemeyelim akışına bırakacam artık 😑
Birrrcan Aydan95 benim ilk çocuğumda hiç olmadı zaten ikinci hamileliğimde düşükle sonuçlandı işte bu da üçüncü olacaktı
Birrrcan Aylin_1721 işte ben de bu testlere bakıp hamileyim dedim kahverengi lekelenme de olunca önce adet olacağım diye korktum sonra da dedim acaba kimyasali korkusu oluştu
Aylin_1721 Birrrcan yoğun kanama olmadığı sürece korkmana gerek yok bende yaşadim adete 4 gün kala öğrendim sonra adet günümun 2. Veya 3. Günü lekelenme yaşadim kahverenginde 4+5 haftaliktı sonra 5 6 haftalık arasında bir daha yaşadim yani acile gittim hemen meğersem yerleşme kanamasıymış ilk gebelikte yaşamayip ikincide yaşayinca korkmuştum Allah’ın izniyle yerleşme kanamasıdir kan verip takip edin içiniz rahat etsin
damla6565 Birrrcan kan vermeden ne olduğunu anlayamazsın belki yerleşme kanaması belki kimyasal belki de hiçbiri değil sağlıklı bir gebeliğin var o yüzden en garantisi kan ama benim bildiğim yerleşme kanaması pembe oluyordu
Birrrcan damla6565 haklisiniz ya hava çok kötü günlerdir kar yağıyor kanda veremiyorum test bile alamıyorum şimdi görevi gereği şehir dışında Ben de tek başımayım Bir de çocuğum var bir tane işte havadan dolayı çıkaramıyorum
arsesraa Aylin_1721 canım merhaba benim de değilim iki gün gecikti sürekli bi karın ağrım var ama adet olmadım. Regl günümden önce kan vermiştim negatif çıkmıştı acaba geç döllenme falan olabilir mi dedim bugün sabah böyle çok çok hafif bir kahverengine dönük açık renkte akıntı vardı ama bir kere oldu bi daha olmadı acaba yeni mi yerleşiyor
Birrrcan Aylin_1721 sabah bir defalık kahverengi leke oldu sonra affedersiniz karamel sarıya döndü şimdiden şeffaf akıntım oldu ama bunların hepsi olurken öyle çok bir akıntı değildi daha ben peçete ile silersem görüyordum
Aylin_1721 arsesraa yani oladabilir olmayadabilir 5 gün geciktinde tekrar test veya kan ver o zaman belli olur ben adete 4 gün önce testte öğrenir öğrenmez kanda 27yle öğrendim o yüzden lekeden korktum geçen ay adetim 9 gün gecikti 5. Günmü ne testte silik gördüm kan verdim çıkmadı sonraki gün çok az silik kahve rengi lekelenmem oldu gerisi gelmedi 4 gün sonra adet oldum ama ben tabi 4 buçuk ay önce doğum yapmiştim ilk doğumdan sonra adetim düzenli oluyordum bu gebelikten sonra 2. Adetimde gecikince korktum düzenli olur diye düşünmüştüm demekki doğumdan kaynakliymis benim siz bekleyin birazdaha Allah gönlünüze göre versin inşallah
Birrrcan Busranur_mnts çok teşekkür ederim mecburen bekleyeceğim dediğiniz gibi inşallah yerlesmedir iki testi öyle görünce çok umutlanmistim 🥹 sabah bir defalık kahverengi lekelenme oldu sonrasında sarıya döndü sonra da sefaflasti her zaman ki şeffaf akıntıya döndü tabi çok akmiyordu bu dediklerim daha ben peçete ile silersem görüyordum
Aylin_1721 Birrrcan beklemekten başka çareniz yok malesef bence var teste göre dediğim gibi yerleşmedir diye düşünüyorum kan veremiyosaniz test tekrarlayın koyulaşma varmı diye