Miillena Ben de de aynı şey var gebeliğin son haftalarında oluyormuş bende pupp diye bir şey var o var internetten araştırdım doktora da sordum tabiki ama ilaç vermiyor kortizonlu ilaç dedi ama az sür bebeğe zararlı dedi ben ağrım oldukça ağrı kesici bile içmedim ya zarar verirse diye kabarıp kabarıp duruyor her yerim karnımda başladı Pütürler yayıldı elimde kasıklarımda kollarımda bacak aralarında her yerimde var kaşınıyor gece uyutmuyor yağ karışımı sürüyorum biraz rahatlatıyor sonra uyuyorum rahatlayınca bilmiyorum ama puppsa ki öyle gözüküyor bu semptomlar doğumdan sonra geçecek diyor yapay zeka.