reys İlk gebeliğim normal doğum istiyorum sancımı evde çekmeyi planlıyorum. Peki hastaneye gitmem gerektiğini nerden anlayacağım? Yaklaştığını, açılmamın iyi seviyede olduğunu? Evim hastaneye 10 dk bile değil o yüzden ordan yana bir sıkıntım yok
ana26 reys canım suyun veya allah korusun bir kanaman yoksa zaten 10 cm e yaklaşınca hissetmeme imkanın yok 😆 İlk doğumunsa kesinlikle gitme hemen ben gittim pişman oldum