Merhaba kızlar çok şükür hamileliğimin sonuna geldim 15 ocak’a Doktorum sezaryen planladı ikinci bebeğim 26 yaşındayım daha çocuk istemediğimi ve düşünmediğimi söyledim konuda bağlamasını söyledim ama kabul etmedi biraz Doktorum duygusal yaklaşıyor devlette tekrar istersen pişman olursun tarzı Ama ben bu konuda kesin net kararlıyım bu Maddi manevi olarak kendi çocuklarımın sağlığı içinde kendi psikolojim içinde daha çocuk düşünmüyorum yani eşimin imzasıyla falan yapamaz mı Bu işlemi devlette yaptıran var mı hamileliklerimi de riskli geçiyor çoğunda hastanede yatıyorum Bundan dolayı da istemiyorum erken doğum günü ki Allah’a şükür bu doğumumda da 37′ye kadar dayandık ilk bebeğim 34′tü yani kötü bir şey yaşamak istemiyorum