Yineyenidennn hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah, kaç haftalık olarak doğum yaptınız bi de bebek kanala inmiş miydi doğum anında mı indi, benim de şuan kasılmalarım var 1 cm açıklık var ama hafif kasılmalar, sizinki nasıldı acaba evdeki kasılmalar çok yoğun muydu