Şuan 5+6 hafta gebeliğim var beta artışı çok iyi progesteron değerim 2 hafta önce 27 ydi dün a101 den pirinç alırken bir anda bı akıntı hissettim endişeyle eve gelip baktığımda baş parmak hacmi kadar kan vardı ama doktora gittim keseye falan baktı normal dedi progesteron iğne başladı eve geldim kanama birdaha olmadı yani nokta nokta lekeelnme şeklinde ve kahve telvesi oldu şuan sabahtan beri hiç yok ama yine de korkuyorum ne yaşadım ben