Kızlar merhaba 9+5 im bugun 5 gün önce kontrolum vardı her şey yolundaydı. Bu sabah akıntının icinde ince ip gibi acık kırmızı bisi gördüm tekrar sildim bisey gelmedi. Ama çok korktum tabikide yarın randevu aldım ama yarına kadar benı rahatlatıcak aynısını yasayan birisi var mı ?