Dogumdan 4 gun sonra sutum indi bu surecte mama vermek zorunda kaldim. Gogus ucum olmadigi icin silikonla emzirdim bu sure zarfinda. Simdi hala tam olarak emmedigi icin bir yandan mamayla takviye yapiyorum. Gogus uclarim biraz cikti ama asla tutmuyor bebegim direniyor resmen kendini geriye atiyor ve cok fena agliyor. Napabilirim lutfen yardim edin 9 gunluk bebegim biran once gogsume alissin istiyorum 🥺