Kizlar belimde agri başladı cok fena. 38+5deyim. İkinci gebeligim. İlkini suyum azaldığı icin hastanrde suni ile başlattılar o yuzden evde nasil başlar bu sancilar bilmiyorum. Ama zaten 2 cm aciklik ve düzensiz sancilar vardi 2 gun öncesinde de. Simdi uykumdan uyandıracak bir bel ağrısı ve ara ara kasiga ve bacağa vuran bir ağrı başladı. Sizce doğum başlar mi bugün insallah