umransag ilk gebeliğimle aynı şeyler valla çok bariz bşy yok.ilk haftalarda çok bel ağrım ve aşırı iştahsızlık oldu su bile içemedim.9 haftadan sonra düzeldi şkür.sabah ilk kalkınca hemen kahvaltı yapmam lazım yoksa midem aşırı bulanıyo kötü oluyor.ama oğlumda da böyleydi.