6+2 haftalık gebeyim. Henüz gebeliğe dair belirtilerim yok fakat ara ara kalp çarpıntısı oluyor. Chatgptye sorduğumda ise Hcg değerinin artışından dolayı kanın hacmi artıyor. Bunun sonunca kalp daha çok kan pompalamak durumunda kalıyor dedi. Acaba benim gibi yaşayan var mı aranızda hanımlar?