Aaayseeert yaaaaa çok şükür görmüşsün keseyi bana da nasip olur inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi ❤️Cuma gidicem bende inşallah kalp atışını da duyarım 🤲 şuan çok boşlukta hissediyorum kanama ağrı vs.olmadığı sürece sıkıntı yoktur değil mi