sedapink34 açıkçası ben de ilk başlarda öyle şeyler hissetmiştim sanırım seğirme gibi bir şey oluyor. Bu üçüncü gebeliğin 12. haftadan itibaren hissetmeye başladım sanki hareketlerini minik minik ama insanlar komik bulur diye hiç kimseye söylememiştim açıkçası🤭