gamzeli04_ mükemmel bir insan çok iyi bir doktor diğer doktorlar azarlıyor ama o şekerim canım diye konuşur iyiki onun gibi birine denk geldim öyle iyi gelmişti ki bana ultrasondan kalkarken elini uzatır anneyi kaldırır bazıları arkasını dönüp gidiyor, çoğu asistan bakıyor zaten yeliz hoca ve Necati hoca çok iyiler kendileri bakıyor amanecati hoca çok kalabalık oluyor randevu bulunmuyor. Doğuma girmeden önce randevu günü hangi doktorsa o giriyormuş ameliyata, yeliz hoca olsun diye çok dua ettim yeliz hoca bebeğimi dünyaya getirdi onunla sohbet ede ede sezaryen oldum 🥰