kubos_29 güzel annler merhaba ☺️eylül ayında dogacak kızım için eylül isminin yanına duru koymayı düşünüyoruz herkes tek isim kalsın diyor duru eylül cok mu uyumsuz olur👼
Kubraesen kubos_29 uyumsuz değil ama ben de iki isimliyim tek ismi tercih ederdim. Iki isim zor oluyor. Benim de kızım olacak tek isim koyacağım.