sunbloom123 Kızlarr yaa yenidoğan için 0-3 ay için vs kaç tane kıyafet takım alt veya üst zıbın almam gerekli
karadursun sunbloom123 sürekli yıkayamam diyosan 10-15 takım al canım bazen günde 3 kere değiştiriyosun. Ayaksız alırsan uzun süre giyer üstünw çorap çekiyosun kısaldığı belli olmuyor. Zıbın 1 aylık değilde büyükte alabilirsin zateb içinde kalıyor.
bilgedenizokaribal sunbloom123 ben 10 zıbın, 2 tane 12li hastane çıkış seti, 4-5 alt üst takım, 5-6 tulum, 1 tane astronot tulum, 2 tane 1 tog uyku tulumu, 8 çift çorap aldım kıyafet olarak. Hepsini 0-3 ay tercih ettim
sunbloom123 Cicilininkini az önce etiketleri felan kestimde gözüme az geldi almam gereken ne var en azından bir fikir arıyorum
sunbloom123 karadursun 10 tane takım var ama bazısı ayaklı bazısı konseptli gibi o yüzden yeterlimi bilemedim
papatyakokulugece karadursun çorapsız takıma oğlum iki aya kadar anca girdi boy tamam da eni napcaz yağlayarak mı sokacak uzun vadeli giyemez çorapsız bile olsa
Cicilininkini sunbloom123 ben daha hiç bişey almadım 31+3olduk bugğn banyo için gerekli olan esyalarını aldım sadece yavastan liste hazırlıgına girdim 32yi doldurayım hafta sonu cıkcam bende alısverise nasipse
papatyakokulugece sunbloom123 10 takım yeter ben Aralık’ta doğan çocuğu 9 la çıkardım oğlanı da aynı şekilde
karadursun papatyakokulugece napacan yenidoğan takımı 1 yaşına kadar mı giydircen 😂 50 cm oluyo takımlar 1 ay içinde 55 oldu benimki 2 ay giyebilse kâfi zaten 1 ay 1 aydır
sunbloom123 Cicilininkini ayy çok geçe bırakmışsınız sanki ben duramadım valla bi yıkamakla hastane valizim kaldı hayırlısıyla
karadursun papatyakokulugece ayaklı takımları ayaklarını kesip giydiriyolar ınstada falan denk gelmişinizdir belki zaten bebekte çok ayaksız yok ben denk gelince aldım işime daha çok yaradı
papatyakokulugece karadursun ben ikinci aydan sonra yakıştıramıyorum o takımları çocuklara sweatshirt giydiriyorum ikisine de ikinci ayda başladım
Cicilininkini sunbloom123 o kadar tempolu geçiyor ki günler iki cocuk okul hazırlıgı götr getr bi tane evde asırı yaramaz vs derken bu zamanlara kaldı insallah alır almaz bende yıkama ütülemeye gircem
Burcussuss Benim kızım 1ayda 1500 kg aldı yeni doğan 3takımı anca giydirebilirdim hepsini verdim, 3-6 alın bol gelsede çorapla ayakları elleri sıkışıyor 20 gün giydiremedim yeni Doğanlarını