Aybarsalt1 benim doktorum Sümeyra Ertemel, Medikal Park Gaziosmanpaşa’ya yeni geldi, çok tatlı çok güler yüzlü çok iyi bir doktor. Daha önce ablam onda doğum yapmıştı. Çok memnun kalmıştı Ben daha çok yeni hamileyim doğum fiyatlarını sormadım ama Sümeyra hoca için giderim, bebek yoğun bakım ünitesi de çok önemli bence orası üniversite hastanesi gayet iyi. Bakalım nasip olursa orada düşünüyorum doğumu bir dahaki gidişime fiyat sormayı düşünüyorum ben de.